آشوبی: پنالتی سوم را هم خودم می‌زدم
نوشته شده توسط : alireza

هافبک تیم استقلال در روزی که مهاجمانی مثل میلاد میداودی و فرهاد مجیدی در زمین حاضر بودند هر 2 پنالتی بدست آمده آبی‌پوشان را به ثمر رساند.

فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران‌ (ایپنا)، گفت: قبول دارم که شاهین بهتر از استقلال بازی کرد ولی در نهایت تیمی که حرفه‌ای‌تر بود بازی را برد.

وی ادامه داد: استقلال 2 نیمه متفاوت در بازی با شاهین داشت. ما نیمه اول با برنامه بازی کردیم و 2 گل هم به ثمر رساندیم اما در نیمه دوم باید از 2 گل زده محافظت می‌کردیم. شاهین هم بی‌محابا حمله می‌کرد و همین باعث شد استقلال در لاک دفاعی فرو برود.

آشوبی درباره مسائل داوری گفت: نمی‌دانم پنالتی‌های استقلال درست بود یا نه. این موضوع ربطی به من ندارد و من فقط وظیفه داشتم پنالتی‌ها را به گل تبدیل کنم. من اگر ببازم هم راجع به مسائل داوری حرف نمی‌زنم و این کار را به کارشناسان واگذار می‌کنم.

وی افزود: اعتراض شاهینی‌ها به داوری طبیعی است. همیشه تیمی که می‌بازد به داور اعتراض می‌کند و شاهینی‌ها هم به دلیل باخت به داوری معترض بودند.

آشوبی در پاسخ به این سوال که اگر پنالتی سوم هم برای استقلال بدست می‌آمد پشت توپ می‌ایستاد یا نه،‌گفت: من تمرینات اختصاصی برای گل کردن پنالتی انجام می‌دهم و همیشه از نظر روحی آماده پنالتی زدن هستم. اگر پنالتی سوم هم بدست می‌آمد قطعا خودم پشت توپ می‌ایستادم.





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 607
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: